miércoles, 14 de marzo de 2007

L´obelisc queda inaugurat a Crevillent

Des de que en 1995 Cesar Augusto Asencio, alcalde de la vila de Crevillent, prometira la renovació i adecuació de la rambla han passat mes de 12 anys sense que es fera res mes que especular, especulacions que finalment han vist la llum.


L´obelisc

No se si per a be o per a mal, la cuestió es que avui queda inaugurada aquesta gran obra que ha costat 10.273.231,54 euros amb una superficie estimada de 69.958 m2. En aquesta xifra cap incloure el que es l´obra mes polémica: l´obelisc (amb una cuantia de 100 millons de pessetes).





Aquest monument és l´elegit per que, com asegura Cesar Augusto és propi de la cultura egípcia, la preferida per ell.





Miguel Ruiz es el escultor i ha imprés uns relleus que porten rel.lació amb la Semana Santa i Moros y Cristians de Crevillent.

Relleu a la base



Altre relleu a la base

A l´acte inaugural a assistit el President de la Generalitat Valenciana Francesc Camps, el Conseller d´Infraestructures i Transport José Ramón García Antón, a mes de l´Alcalde.

L´acalde, el President de la GV y el Conseller

I no podía faltar la presènsia d´un trenet per a passejar a tot el que vullga recorrer la rambla de Crevillent que tant a costat als ciutadans.

1 comentario:

www.crevillentcritic.es dijo...

Porque no todo es bonito, porque se pueden mejorar muchas cosas, porque no todo está bien hecho, porque no queremos que nos pinten siempre el cielo azul, porque queremos ver las cosas desde distintos puntos de vista, porque es importante que la gente sepa. Animo desde aquí a la gente a colaborar a mejorar nuestro pueblo porque eres parte y tienes voz. Envíanos tu fotodenuncia. Saludos desde www.crevillentcritic.es .

“Donde hay poca justicia es un peligro tener razón.” Quevedo.